شرکت تولیدی پادما ، تولید کننده سر سیلندر بنز ده تن و بنز مایلر در اصفهان:

پادما لوازم یدکی بنز ده تن ، مایلر و خاور

اهمیت و تاثیر کیفیت قطعه سر سیلندر برای خودروهایی همچون بنز ده تن ، مایلر و … ، شرکت تولیدی قطعات و لوازم یدکی خودرو های سنگین و راهسازی پادما را واداشت تا بعنوان یکی از پیشگامان تولید داخی در ایران ،  اقدام به تولید انواع سر سیلندر برای ماشین های سنگین از جمله سر سیلندر بنز ده تن و سر سیلندر بنز مایلر و … با کیفیت بالا و طبق استانداردهای بین المللی نماید. تجربه خرید سر سیلندر برند پادما برای مشتریان قبلی ، تجربه خرید با قیمت منصفانه ، تحویل گیری قطعه ای با کیفیت بین المللی همراه با ضمانت و گارانتی فروش از سمت کمپانی پادماست که عملکردی بی نقص را برای ماشین و موتور خودرو حفظ کرده است.

برای مشاهده قطعات و بررسی کاتالوگ محصولات پادما کلیک کنید

ویژگی های سر سیلندرهای تولید شده در پادما :

هدف پادما تولید قطعات باکیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی آن بود  که به این مهم دست یافته و قطعات آن از جمله انواع سر سیلندرهای بنز ده تن و بنز مایلر در سراسر ایران و با رویکرد صادرات لوازم یدکی و قطعات خودرو های سنگین اکنون در کشورهای خاورمیانه ، افغانستان، پاکستان و…توزیع می شود.

چه ویژگی هایی  سبب تفکیک لوازم یدکی خودرو برند پادما ، از قطعات بی کیفیت و غیراستاندارد موجود در بازار می شود؟

 از جمله این ویژگی ها در تولید انواع سرسیلندر های در تولید شده در کمپانی پادما می توان به ریخته گری و ماشین کاری شدن آن در مجهزترین کارنجات ایران اشاره نمود.

همچنین در روش های قدیمی از آلیاژهای چدنی و فولاد برای تولید سر سیلندر استفاده می شود ، اما شرکت پادما بعنوان یک تولید کننده لوازم یدکی به روز با پیشرفت تکنولوژی و تجهیز ماشین آلات صنعتی خود ، از ریخته گری آلیاژ آلومینیوم در تولید سر سیلندر استفاده می کند. ریخته گری در واقع روشی برای شکل و فرم دهی به فلزات و آلیاژها از طریق ذوب و ریختن آن در محفظه ای به نام قالب و شکل گیری آن طبق قالب می باشد و دقت در این بخش باعث ارتقا بی نظیر قطعه می شود .

از دیگر مزایای سر سیلندرهای بنز ده تن و بنز مایلر برند پادما ، استفاده از سیت ، گاید و بوش فارسونگاه و اورینگ وایتون می باشد. اورینگ وایتون ، نوعی لاستیک مصنوعی است که در اورینگ و محصولات قالب گیری یا اکسترود شده استفاده می گردد و اضافه شدن اورینگ وایتون با کیفیت در بالا رفتن کارایی قطعه های پادما تاثیر چشم گیری داشته .

در ادامه لازم است بدانید سر سیلندرها در پادما دارای تنوع تولید می باشد و برای انواع ماشین های سنگین از جمله بنز ده تن (OM355) ، بنز مایلر (OM355A) و خودروهای EURO 2 تولید و توزیع می شود.

استفاده از موم در بسته بندی برای جلوگیری از زنگ زدگی سر سیلندرهای تولیدی، از دیگر مواردی است که سرسیلندرهای تولیدی در پادما را از سایر نمونه های آن مجزا می کند.

و نهایتا داشتن ضمانت نامه واقعی برای سرسیلندرهای تولید شده در پادما ، خیال شما را از خرید قطعه ای با کیفیت راحت می کند!

تولید کننده انواع سرسیلندر بنز مایلر و ده تن
تولید کننده انواع سرسیلندر بنز مایلر و ده تن

برای خرید حضوری از شرکت تولید و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین سنگین پادما به دفتر اصلی ما مراجعه کنید.

آدرس: اصفهان- خیابان امیرکبیر- ساختمان پادما

شماره تماس: 33112-031     و  8-36651621-031

سایر قطعات تولید شده در شرکت پادما :

کمی بیشتر با سرسیلندر، این قطعه حیاتی ماشین آشنا شویم:

با توجه به بلوک سیلندر متوجه خواهیم شد سطح فوقانی آن بدون در نظر گرفتن قطعات جانبی باز است که توسط سر سیلندر این ناحیه پوشش داده می شود و محفظه احتراق را تشکیل می دهد.

سر سیلندر ، قطعه ای فلزی است که اصولا از آلیاژ آهن از جمله پدن یا آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود و از اجزای ثابت موتور می باشد.

وظایف سر سیلندر عبارتند از :

  • عایق بندی سیلندر
  • ممانعت از خروج دود از سیلندرها
  • کمک به احتراق محلوط گاز و سوخت
  • تزریق موقت سوخت به سیلندرها در زمان مناسب
  • خروج دود از محفظه احتراق

چرا جنس سر سیلندرها دارای اهمیت می باشد؟

سر سیلندرها باید از جنسی ساخته شوند که دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته باشند. چرا که باید دمای بالای احتراق و اشتعال را در محفظه احتراق تحمل نمایند. بنابراین از آلیاژهای آهن مانند چدن یا آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود. آلومینیوم به دلیل داشتن ضریب انبساط بسیار بالا و وزن بسیار سبک آن ، بسیار مورد توجه می باشد و امروزه آلومینیوم ریخته گری یا تزریقی در ساخت سرسیلندر کاربرد دارد.

فروشنده انواع سرسیلندر ماشین های سنگین
فروشنده انواع سرسیلندر ماشین های سنگین

سر سیلندرها چگونه دچار آسیب می شوند؟

با توجه به این که سر سیلندرها در برابر فشار ، گرما و ضربه دارای مقاومت بسیار بالایی هستند ، کمتر دچار آسیب و صدمه می شوند . عملکرد بی نقص سیستم روغن کاری و سیستم خنک کاری ، نقش مهمی در حفظ سلامت سر سیلندرها دارند. در صورت ایجاد مشکل در این سیستم ها ، سر سیلندر دچار تغییر شکل و آسیب می شوند.

  • یکی از مشکلاتی که ممکن است برای سرسیلندرها ایجاد شود ، ترک خوردگی سر سیلندرها می باشد. این اتفاق به واسطه بی دقتی در هنگام باز کردن سر سیلندرها برای تعمیر موتور و اجزای آن اتفاق می افتد. هم چنین یخ زدن آب سیستم خنک کننده نیز در ایجاد این مشکل نقش دارد.
  • تاب برداشتن سر سیلندرها ، از دیگر مشکلاتی است که سبب می شود اقدام به تعویض و تعمیر این قطعه مهم نمایید. این مشکل به هنگام باز یا بسته کردن بدون دقت سر سیلندرها ، باز کردن سر سیلندرها قبل از پایین آمدن دما ، اشتباه در بستن پیچ های اتصال سر سیلندر به سیلندر ، نقص یا سوختگی واشر سر سیلندر و هم چنین افزایش دمای موتور ، از جمله عوامل ایجاد تاب برداشتن سر سیلندرها است.
  • مشکل احتمالی بعدی که ممکن است برای سرسیلندرها به وجود آید ، کربن گرفتن سرسیلندرها است. کارکرد موتور بعد از یک مدتی سبب می شود سر سیلندرها دچار کربن گرفتگی شوند که این امر نیاز به سرویس سیلندر و سر سیلندرها دارد. هم چنین روغن سوزی، گرفتگی در هواکش کارتر، گرفتگی لوله اگزوز، ضعف در سیستم جرقه زنی و …. از دیگر عواملی است که سرسیلندرها را دچار صدمه می کند.

چه عواملی به افزایش طول عمر سر سیلندرها کمک می کند؟

توجه به یک سری نکات سبب افزایش طول عمر سر سیلندرها و جلوگیری از استهلاک زود هنگام آن می شود که در این بخش به آن اشاره می کنیم.

  • توجه به سلامت سیستم خنک کاری موتور
  • توجه به سلامت سیستم روغن کاری موتور مانند رادیاتور و پمپ روغن
  • سلامت سنسور درجه حرارت موتور
  • رانندگی ایمن و اصولی
  • جلوگیری از گاز دادن خودرو در زمانی که موتور تازه روشن شده است.

این ها عواملی است که رعایت آن ها به شما کمک می کند در افزایش طول عمر سر سیلندرها نقش داشته باشید. اما به هرحال ممکن است گاهی سر سیلندرها دچار آسیب شوند و شما را مجاب به تعمیر یا تعویض آن کند. با توجه به موارد گفته شده ، توجه به کیفیت قطعه ای که خریداری می کنید حائز اهمیت ویژه ای می باشد که سرسیلندرهای تولیدی در پادما از گزینه های انتخابی و حتی بهترین انتخاب شما می باشد. در پادما سرسیلندرها برای ماشین های سنگین از جمله انواع بنز ده تن و بنز مایلر تولید و توزیع می شوند.

آدرس: اصفهان- خیابان امیرکبیر- ساختمان پادما

شماره تماس: 33112-031     و  8-36651621-031

آدرس اینستاگرام: www.instagram.com/padmairan  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *