شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین و خودروهای سنگین در تهران و اصفهان (پادما)

قطعات و لوازم یدکی پادما

از آن جایی که تولید خودرو ، قطعات و لوازم یدکی ماشین و خودروهای سنگین و سبک از قطب های مورد توجه در صنعت جهان است ، بخشی از صنعتگران ایرانی نیز توجه ویژه ای به این بخش داشته و در این زمینه فعالیت دارند.

از موفق ترین و برترین شرکت های صنعتی ، شرکت بازرگانی گل زاد با نام تجاری پادما می باشد که در تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین های سنگین و سبک در اصفهان ، صاحب امتیاز است.

پادما ، با تجربه ای بیش از نیم قرن ، توانسته گام بلندی در جهت تولید داخلی و خدمت به صنعت خودروسازی و تامین قطعات و لوازم یدکی ماشین به ویژه خودروهای سنگین ، تراکتور و راهسازی  با کیفیت برتر و استاندارد بردارد و محصولاتش را در سراسر ایران و سطح خاورمیانه توزیع نماید.

این قطعات تولیدی توسط پادما ، با انجام بروزترین تحقیقات و آزمون ها ، مورد آنالیز و بررسی قرار می گیرند.

این امر با هدف حذف قطعات غیراستاندارد و افزایش سطح کیفیت قطعات و برابری با نمونه های مشابه خارجی گردیده است.

توزیع کننده قطعات یدکی ماشین های سنگین
توزیع کننده قطعات یدکی ماشین های سنگین
شما می توانید برای مشاهده همه محصولات ، کلیک کنید.

کدام قطعات و از چه برندهایی توسط پادما تولید می شوند ؟

همان طور که گفته شد ، پادما ، از برترین و باتجربه ترین شرکت های داخلی در زمینه تولید و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو و ماشین های سبک و سنگین می باشد.

تمرکز اصلی این شرکت ، تولید قطعات و لوازم یدکی خودروهای سنگین ، تراکتور و راهسازی است که از بخش های مورد توجه در صنعت است.

برندهایی که پادما در زمینه تولید قطعات آن فعالیت دارد عبارتند از :

  • بنز
  • هوو
  • کوماتسو
  • دانگ فنگ

خرید لوازم و قطعات یدکی انواع بنز (مایلر ، ده تن ، کویتی ، آکسور ، آکتروس ، آتیگو ، کویتی) از پادما :

از اولین خودروهای سنگین که از زمان های قدیم در ایران رواج داشته ، محصولات شرکت مرسدس بنز آلمانی بوده است که تاکنون نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

مهندسی دقیق و کیفیت بالای محصولات شرکت بنز ، شهره جهانی دارد . توجه ویژه به بخش تحقیقاتی آن و گستردگی این بخش نسبت به خط تولید ، سبب این سطح کیفی بالا شده است.

انواع بنز ده تن (om355) ، مایلر (om355A) ، کویتی ، آکتروس ، آتیگو ، آکسور ، خاور و 911 از جمله مدل خودروهای بنز می باشد که در ایران مورد استفاده قرار گرفته اند و ما نیز در شرکت تولیدی لوازم یدکی پادما ، به تولید قطعات آن پرداخته ایم.

  • بنز آکسور ، از جمله خودروهای سنگین مورد استفاده در ایران می باشد که قدرت موتور آن فوق العاده بالاست ، ترمز قدرتمند ، فرمان و غربیلک قوی از دیگر ویژگی های خوب این ماشین قدرتمند می باشد و استهلاک آن نیز پایین می باشد. این ماشین ، در دسته خودروهای کم خرج قرار دارد که تعمیر آن نیز به سهولت انجام می گردد.
فروش قطعات و لوازم یدکی بنز آکسور
فروش قطعات و لوازم یدکی بنز آکسور
  • آکتروس نیز از جمله برترین کشنده های برند بنز می باشد که به دلیل قدرت بالای موتور و قطعات فنی آن ، برای فعالیت های عمرانی و جابجایی بار سنگین در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار گرفته است.
خرید قطعات و لوازم یدکی بنز آکتروس از پادما
خرید قطعات و لوازم یدکی بنز آکتروس از پادما
  • بنز مایلر نسبت به سایر مدل ها ، تفاوت چشمگیری در سیستم تعلیق و زیربندی دارد و همین امر سبب استفاده از بنز مایلر در معادن و زمین های ناهموار از جمله در راه سازی ها شده است.
پادما ، تولید کننده قطعات یدکی بنز مایلر
پادما ، تولید کننده قطعات یدکی بنز مایلر
  • بنز آتیگو نیز نسل دیگری از ماشین های سنگین برند مرسدس بنز می باشد که برای کاربری های مختلف  مانند کمپرسی ، چهار چرخ متحرک ، کامیون حمل زباله ، جرثقیل با کابین های مختلف تولید و عرضه شده اند. موتور آتیگو از عملکرد بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای گیربکس اتوماتیک است.
پادما، فروشنده قطعات یدکی بنز آتیگو
پادما، فروشنده قطعات یدکی بنز آتیگو
  • بنز خاور یا در اصطلاح بنز مکعبی نیز نوع دیگری از کامیون های شرکت مرسدس بنز است که علاوه بر حمل و نقل بین شهری ، برای حمل و نقل درون شهری نیز کاربرد ویژه ای دارند. قدرت موتور آن بسیار بالا و دارای استاندارد یورو 2 می باشد.
تولید و توزیع کننده قطعات یدکی بنز خاور
تولید و توزیع کننده قطعات یدکی بنز خاور
  • بنز 911 نیز نوع دیگری از کشنده های نیمه سنگین شرکت بزرگ بنز است که در ایران مورد استقبال قرار گرفته است. این مدل یک کامیون 9 تنی با قدرت 110 اسب بخار می باشد.
قطعات یدکی بنز 911 در پادما
قطعات یدکی بنز 911 در پادما

فروشنده لوازم و قطعات یدکی هوو :

سینو تراک ، شرکت چینی سازنده کشنده های هوو می باشد که این کشنده ها با حمایت ایران خودرو در ایران عرضه گردیده است و امروزه بخش وسیعی از خودروهای سنگین را دربرگرفته است.

قدرت بالای موتور ، ارتفاع قابل قبول اتاق ، صدای کم نسبت به سایر کشنده ها و دید بسیار عالی از جمله مزایای ماشین سنگین هوو می باشد.

یکی از مهم ترین معایب این برند ، کمبود قطعات آن در کشور بوده است که ما در شرکت تولیدی قطعات یدکی پادما ، این موضوع را بررسی کرده و بخشی از فعالیت خود را صرف تولید و توزیع قطعات و لوازم یدکی کشنده های هوو نمودیم.

خرید قطعات و لوازم یدکی هوو
خرید قطعات و لوازم یدکی هوو

پادما ، توزیع کننده قطعات فنی و یدکی کوماتسو :

شرکت چندملیتی ژاپنی کوماتسو ، از معتبرترین شرکت های صنعت ماشین سازی از جمله انواع دستگاه پرس ، لیزر ، ژنراتور ترموالکتریک ، ماشین آلات راه سازی و معادن ، کامیون های بالابر ، بلدوزر، دامپتراك، بيل مكانيكي، سنگ شكن، گريدر، جرثقيل، دستگاه هاي حفارتونل و لودر چرخ لاستيكي و زنجيري می باشد.

این برند ، حائز رتبه دوم جهانی در زمینه ماشین آلات راه سازی و معادن بعد از برند کاترپیلار است.

استفاده از ماشین آلات سنگین و راه سازی کوماتسو در ایران ، لزوم وجود قطعات فنی آن را افزایش می دهد که شرکت پادما اقدام به تولید و توزیع انواع قطعات فنی و یدکی بلدوزر کوماتسو مدل 155 با استفاده از بروزترین دانش و بالاترین سطح کیفیت نموده است.

بلدوزر کوماتسو 155 یکی از پراستفاده ترین ماشین آلات راه سازی و عمرانی در ایران می باشد که قدرت موتور آن 320 اسب بخار است.

فروشنده قطعات یدکی کوماتسو 155
فروشنده قطعات یدکی کوماتسو 155

فروشنده قطعات و لوازم یدکی دانگ فنگ :

شاید بتوان گفت دانگ فنگ موتور ، از بزرگترین شرکت های خودروسازی چینی می باشد که در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو ، کامیون و اتوبوس فعالیت گسترده ای دارد. یکی از خودروهای سنگین برند دانگ فنگ که به ایران وارد می شود ، نیسان دیزل می باشد.

ما در کنار تیم تخصصی و مهندسین مجرب ، قطعات فنی نیسان دیزل را با بالاترین استانداردها تولید و توزیع می کنیم.

تا اینجا تنها نام برندها گفته شد و حال لازم است بدانید که کدام قطعات و لوازم یدکی این برندها را در پادما تولید می کنیم!

پادما با تکیه بر دانش فنی و تخصصی نیروهای مستعد خود ، قطعات فنی و لوازم یدکی را که در ذیل به آن اشاره می کنیم تولید و توزیع می نماید.

توزیع قطعات یدکی دانگ فنگ در پادما
توزیع قطعات یدکی دانگ فنگ در پادما
  • تولید و توزیع قطعات موتور انواع بنز ، هوو ، کوماتسو ، دانگ فنگ : موتور خودرو از مهم ترین بخش های خودرو و تولید کننده قدرت ماشین می باشد. این بخش از خودرو ، از مجموعه ای از قطعات الکترونیکی و مکانیکی ساخته شده که این قدرت را تامین می نماید.  از جمله قطعات موتور تولیدی در پادما می توان به پایه ترموستات ، پایه فیلتر روغن ، بوش فارسونگاه ، پوسته کوپلینگ ،  پولی پمپ باد ، پولک آب سر سیلندر ، پولی واتر پمپ ، درب ترموستات ، توری اویل پمپ ، درب روغن سرد کن ، سر سیلندر ، لوله آب ، کاسه فیلتر روغن ، شاتون ، نافی سر میل لنگ و …. اشاره نمود.

  • تولید کننده قطعات محور خودرو و چرخ بنز ، هوو ، کوماتسو و دانگ فنگ : محور خودرو و چرخ نیز عامل حرکت ماشین می باشند که از کنار هم قرار گرفتن قطعات فنی و مکانیکی این وظیفه را به ثمر می رسانند. ماشین ها از نظر محور به سه دسته تقسیم می شوند. دسته اول محور یا دیفرانسیل جلو است که در این نوع ماشین ها چرخ های محرک ، چرخ های جلو می باشند. دسته دوم محور یا دیفرانسیل عقب می باشد که چرخ های محرک ، چرخ های عقب هستند. و دسته سوم یا آخر چهار محرک یا دو دیفرانسیل هستند که هم چرخ های جلو و هم عقب محرک هستند. از جمله قطعات این بخش خودرو که در پادما تولید می کنیم ، انواع کاسه و پره چرخ ، انواع کنس چرخ و کنس سر میل لنگ ، انواع لوازم سگ دست از جمله بوش های محوری ، سیبک فرمان و … است که در بالاترین سطح کیفی تولید و توزیع می شوند.

  • توزیع کننده انواع صفحه کلاچ کوماتسو ، بنز ، هوو و دانگ فنگ : قطع و وصل انتقال نیرو در خودروها توسط کلاچ صورت می گیرد. کلاچ از قطعات مهم در مکانیزم خودرو می باشد که در جلوبندی خودرو قرار دارد. انواع صفحه کلاچ که نقش حیاتی در کارکرد ماشین را بر عهده دارد ، توسط متخصصین ما در پادما تولید می شود.

  • خرید لوله های سوخت و روغن خودرو: از دیگر قطعات مهم در خودرو و ماشین های سبک و سنگین لوله های سوخت و روغن است که وظیفه سوخت رسانی را به عهده دارند. تولید انواع شیلنگ سه راهی روغن ، شیلنگ گریس خور ، شیلنگ هیدرولیکی تلفنی ، شیلنگ هیدرولیک فرمان ، لوله بخار روغن ، لوله دو سر حلقه ، لوله گازوئیل و …. از جمله قطعات تولیدی در پادما است.

  • فروشنده انواع ضربه گیر و قطعات لاستیکی : جلوگیری از کوبش کمک ها ، کنترل و افزایش هندلینگ خودرو ، جلوگیری از افت ارتفاع و… از جمله وظایف ضربه گیرها در خودروهای سبک و سنگین است. ما در پادما با استفاده از دانش روز ، به تولید انواع دسته گیربکس ، دسته موتور جلو و عقب و … نموده ایم.

  • توزیع کننده انواع پیچ و پیم ماشین سنگین و سبک: پیچ و پیم ها برای قرارگیری قطعات در ماشین به کار می روند که انواع آن از جمله پیچ گاردان ، پیچ تنظیم تسمه ، پیچ تنظیم اکسل ، پیچ درب قالپاق ، پیچ فیلر گیری ، پیچ شاه لوله و … در شرکت تولیدی قطعات یدکی خودرو پادما تولید و توزیع می شوند.

  • انواع رینگ خودرو: پادما که از بزرگترین تولید کننده ها و توزیع کننده های قطعات یدکی خودروهای سنگین ، سبک ، راهسازی و تراکتور می باشد، انواع رینگ از جمله رینگ پمپ باد و رینگ پیستون پمپ باد را با کیفیت برتر و مطابق استانداردهای بین المللی تولید می نماید.

  • انواع واشر و اورینگ ماشین : واشر و اورینگ نیز از دیگر قطعات کاربردی در صنعت خودرو است. اورینگ ها نوعی واشر مکانیکی هستند که به صورت استاتیک یا داینامیک مورد استفاده قرار می گیرند. ما در شرکت تولیدی لوازم یدکی و قطعات خودرو پادما ، اقدام به تولید و توزیع انواع واشر و رینگ از جمله اورینگ قیطونی ، اورینگ کاسه ای احتراق ، واشر پمپ باد ، واشر بغل اگزوز و …نموده ایم.

این ها بخشی از قطعاتی است که در پادما تولید می شوند.

برای مشاهده محصولات بیشتر می توانید از سایت بازدید کنید.

چه آزمون هایی بر روی قطعات انجام می دهیم ؟

در جهت افزایش سطح کیفی و رسیدن به استانداردهای بین المللی ، نیروهای متخصص پادما ، برترین و بروزترین آزمایشات و تحقیقات را بر روی قطعات و لوازم یدکی انجام می دهند.

در این جا به برخی از آزمون های غیرمخرب که توسط تیم متخصص ما بر روی قطعات صورت می گیرد ، اشاره می کنیم:

  • آزمون سختی سنجی : یکی از مهم ترین آزمون هایی که در صنعت مورد توجه می باشد ، آزمون سختی سنجی است. این آزمون در شرکت پادما ، با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های سختی سنج استاندارد انجام می شود تا درصد خطا را به حداقل برساند. اصطلاح سختی ، در واقع به خاصیت اجسام در برابر نفوذ جسم دیگر به سطح آن و میزان مقاومت و نفوذپذیری آن می گویند. به طور کلی می توان سه نوع آزمون سختی را در نظر گرفت. اولین آزمون ، آزمون سختی الاستیک است که برای اندازه گیری میزان سختی برگشت یا انعکاس قطعه انجام می شود. دومین نوع آزمون ، سختی خراش می باشد که مقاومت قطعه را در برابر سایش یا برش نشان می دهد و سومین نوع نیز ، آزمون سختی فرورفتگی می باشد که مقاومت قطعات را در برابر فرورفتگی می سنجد. در نظر داشته باشید روش های متداولی برای انجام سختی سنجی فرورفتگی مرسوم هستند که عبارتند از برینل ، راکول ، ویکرز و ریزسختی.

  • آزمون خواص مکانیکی : از دیگر آزمون هایی می باشد که توسط متخصصین کارآمد در شرکت پادما انجام می شود. این آزمون به منظور تعیین و هم چنین پیش بینی کارآمدی قطعات و لوازم، اندازه گیری می شوند. اندازه گیری خواص الاستیک ، استحکام کشش ، مقاومت به ضربه ، حد خستگی ، چقرمگی شکست ، افزایش طول ، تنش گسستگی و … از جمله مواردی هستند که در این آزمون ارزیابی می شوند.

  • سایش رفت و برگشت : قطعات ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض ذرات ساینده دچار سایش شوند و سبب کاهش کارایی و یا تخریب شوند. عواملی از جمله  سرعت ، نوع حرکت ، درجه حرارت ، میزان و نوع بارگذاری و … در سایش یک قطعه موثر هستند. پادما با شبیه سازی این شرایط در آزمایشگاه تخصصی ، آزمون سایش رفت وبرگشت را به منظور پیش بینی ، کاهش و حذف عوامل آسیب زا و ساینده انجام می دهد تا عمر طولانی تر و کارایی بهتر قطعه را تضمین نماید. این تست طبق استانداردهای بین المللی توسط دستگاه تست سایش که دارای دیسک با کورس های مختلف سرعت رفت و برگشت و عوامل ساینده با نیروی مشخص در تماس با نمونه می باشد ، توسط مهندسین پادما صورت می گیرد.

  • تحلیل علت شکست قطعات : با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزارها و تکنیک ها از جمله انواع میکروسکوپ نوری و الکترونی ، علت شکست قطعات توسط مهندسین خبره شرکت صنعتی پادما ، انجام می شود تا با بررسی این نتایج ، عملکرد قطعه را بهبود ببخشند و از ایجاد مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری نمایند.
آنالیز قطعات در شرکت تولیدی لوازم یدکی ماشین های سنگین پادما
آنالیز قطعات در شرکت تولیدی لوازم یدکی ماشین های سنگین پادما

این ها بخشی از آزمون هایی است که توسط متخصصین شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی پادما برای ارتقای سطح کیفی محصولات صورت می گیرد. تعیین گرید ، بررسی کیفیت و ضخامت پوشش های مختلف ، قابلیت مونتاژ و … ، از دیگر آزمایشاتی می باشد که  به منظور توزیع هر چه بهتر قطعات مطابق استانداردهای بین المللی انجام می گردد.

احترام به حقوق مصرف کننده ، مهم ترین عنصر بقای شرکت پادما :

همان طور که گفته شد ،  شرکت پادما بیش از نیم قرن تجربه در این صنعت غول پیکر دارد که این بقا را مدیون رعایت یک سری اصول می باشد.

از اهدافی که همواره پادما آن را دنبال نموده است ، رعایت حقوق مصرف کننده و تلاش برای تامین منفعت مشتریان، برقراری ارتباط مستقیم با آن ها و بررسی حضوری کیفیت محصولات با حضور تیم بازاریابی می باشد.

از دیگر عناصر ، می توان به کارگیری نیروهای مستعد و مهندسین برتر کشوری در حوزه صنعت خودرو دانست که با حمایت مدیریت، همواره در صدد بروزرسانی اطلاعات ، دانش و تخصص خود هستند که این امر سبب شده هم پای شرکت های مشابه خارجی گام بردارند.

هم چنین رصد بازار و تحلیل نیاز روز ، از دیگر عوامل بقا و رشد و تعالی این شرکت شده است به گونه ای که قطعات خود را در سراسر ایران و در سطح خاورمیانه و افغانستان و پاکستان توزیع می کند. اعتماد به پادما شما را پشیمان نمی کند.

با مشاهده وب سایت پادما می توانید بیشتر با این شرکت بزرگ در حوزه صنعت خودرو و قطعات یدکی آشنا شوید.

راه های ارتباطی با پادما ، شرکت تولیدی قطعات یدکی خودروهای سنگین در اصفهان :

آدرس حضوری ما واقع در اصفهان- خیابان امیرکبیر- ساختمان پادما می باشد.

راه های تماس تلفنی :  33112-031    و 8-36651621-031

لینک اینستاگرام : www.instagram.com/padmairan

خیالتان تخت. با هم هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *